Avertizare
  • JUser: :_load: Imposibil de încărcat utilizatorul cu ID: 535

CAA: Compania de Apă Arieș are un nou Consiliu de Administrație

În data de 07.07.2016, începând cu ora 10:00, a avut loc la sediul Companiei de Apă Arieș din Turda, Adunarea Generală a Acționarilor societății Compania de Apă Arieș.

La ședința au fost prezenți, prin reprezentanți mandatari persoane fizice, un număr de 9 acționari, după cum urmează:

Municipiul Turda - Grigoriu Gh. Dan

Municipiul Câmpia Turzii - Mariana Lazăr 

Comuna Calăraşi - Găzdac Ana Sorina 

Comuna Luna - Ana-Maria Zeicu

Comuna Mihai -Viteazu -Tușa Pavel 

Comuna Petreşti de Jos - Bolog Alin 

Comuna Săndulești- Chiorean Ileana Ana 

Comuna Tritenii de Jos - Ceclan Pavel

Comuna Viișoara - Blaj Gheorghina

 

În cadrul ședinței au fost aprobate punctele aflate pe ordinea de zi:

1. Aprobarea raportului Auditorului.

2. Aprobarea raportului administratorilor.

3. Aprobarea situațiilor financiare aferente anului 2015.

4. Aprobarea BVC aferent anului 2016.

5. Aprobarea repartizării profitului.

6. Descărcarea de gestiune a membrilor Consiliului de Administrație și a Directorului General.

7. Alegerea membrilor Consiliului de Administrație prin metoda votului cumulativ.

8. Diverse

Alegerea membrilor Consiliului de Administrație se realizează în baza Ordonanţei de urgenţă nr. 109 din 30 noiembrie 2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările ulterioare. Din luna iunie a acestui an, conform Legii nr. 111/2016, numărul maxim de membri ai Consiliului de Administrație, este limitat de la 9 membri la 7 membri.

În urma procedurii de vot componența noului Consiliu de Administrație al CAA este următoarea: Pop Petre, Pop Cristian , Fărcaș Traian,  Serestely Elemer , Pârjol Iuliu,  Turc Marius , Diță Mihai Șerban.

Serviciul Comunicare/PR

 

Read more...

Seminar «Prezentarea investițiilor propuse prin Aplicația de finanțare si a documentațiilor de atribuire în cadrul proiectului regional de dezvoltare a infrastructurii de apă şi apă uzată din regiunea Turda - Câmpia Turzii, în perioada 2014-2020 »

Compania ROMAIR Consulting, cu sprijinul Companiei de Apă Arieș S.A., a organizat în  data de 14 iulie 2016, începând cu ora 09.00, seminarul cu tema «Prezentarea investițiilor propuse prin Aplicația de finanțare si a documentațiilor de atribuire în cadrul proiectului regional de dezvoltare a infrastructurii de apă şi apă uzată din regiunea Turda - Câmpia Turzii, în perioada 2014-2020»

La seminar au fost prezenți și au luat cuvântul : Cristian Octavian Matei - Preşedintele  Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Apa Văii Arieșului’’, Radu Răuțu - JASPERS (Joint Assistance to Support Projects in European Regions),  Cătalin Bălan- manager public POIM-MFE (Programul Operațional Infrasctructură Mare - Ministerul Fondurilor Europene) și Bogdan Bobic, Șef Unitate de Implementare Proiecte Europene - Compania de Apă Arieș. De asemenea,  la seminar au participat, în calitate de invitați, reprezentanți ai autorităților publice locale din arealul de deservire, cele doua orașe (Turda și Câmpia Turzii) și 12 comune (Mihai Viteazu, Viișoara, Săndulești, Luna, Tritenii de Jos, Petreștii de Jos, Ploscoș, Ciurila, Călărași, Ceanu Mare, Aiton, Tureni), dar și reprezentanți ale altor UAT din regiune care și-au manifestat interesul de a adera la ADI ,,Apa Văii Arieșului’’, comunele Iara și Moldovenești. Evenimentul s-a bucurat și de prezența reprezentanților JASPERS, Nikolay Kolev și Leyla Celebioglu.

Cătalin Bălan - manager public POIM-MFE a vorbit participanților despre importanța implicării actorilor locali în aprobarea și implementarea proiectelor finanțate din fonduri europene. Reprezentantul JASPERS, Radu Răuțu, a prezentat etapele aprobării aplicației de finanțare și a subliniat, de asemenea, importanța actorilor locali în procesul de aprobare. 

Prezentarea investițiilor propuse prin aplicația de finanțare și structurarea acestora în documentațiile de atribuire, soluțiile privind protecția mediului, prezentarea stadiului procedurii de mediu, a problemelor întâmpinate, pașii pentru deblocare și prezentarea calendarului orientativ de rezolvare i-a revenit liderului de echipă, Andrei Bulumete - Romair Consulting. Expertul instituțional, Roxana Ilie - Romair Consulting, a prezentat participanților aspectele instituționale, problemele întâmpinate  și planificarea pașilor următori pentru deblocarea componentei instituționale a proiectului. Prezentarea aspectelor financiare a fost efectuată de Alina Sime, expert financiar - Romair Consulting. 

 

Read more...

Clarificări privind situația economică a operatorului Compania de Apă Arieș în urma comunicatului Partidului Național Liberal

În urma afirmațiilor grupului consilierilor PNL, afirmații incorecte și nefondate, care reflectă o abordare superficială și părtinitoare, pentru o corectă informare a cetățenilor, Compania de Apă Arieș se vede obligată să facă următoarele precizări: 

Compania de Apă Arieș consideră că afirmațiile reprezentaților PNL sunt făcute intenționat  pentru a crea o imagine negativă societății, prin prezentarea unei imagini incorecte a situației economice. Astfel, cu scopul de a câștiga simpatia cetățenilor pe fondul unui rezultat nefavorabil la alegerile locale, reprezentanții grupului politic, în detrimentul unei preocupări firești de a contribui la construirea de proiecte și programe pentru binele comunității în slujba căreia se află, preferă să lanseze atacuri mediatice ce au ca subiect principal operatorul Compania de Apă Arieș. 

Grupul consilierilor PNL propagă cu bună știință informații trunchiate sau pure speculații, având unicul scop de a manipula în mod voit cetățenii și de  genera, în mod nejustificat, ostilitate față de societate în percepția opiniei publice. Cu o vădită intenție ostilă membrii grupului politic efectuează o comparație, documentată lacunar, între operatorul CAA și alți trei operatori de profil fără a prezenta detalii despre structura cheltuieli/venituri/tarife, informații esențiale pentru a se putea realiza o analiză corectă.

Precizăm că scopul unui operator care furnizează servicii de apă și canal  nu este realizarea unui indice mare de profit. Dacă CAA ar avea un profit foarte mare, pentru servicii prestate către populație, ar însemna că tarifele nu sunt dimensionate corect. La capitolul comparații, se poate realiza o comparație cu anul 2012, an în care Compania de Apă Arieș a fost condusă de d-nul Alexandru Sabău (PDL/PNL), în care indicele profitului calculat după aceeași formula era 0,62%, adica de aproximativ 3 ori mai mic, o comparație corectă, efectuată în cadrul aceleași companii, nu o raportare la alte societăți la care nu se cunosc detaliile structurii de cheltuieli/venituri/prețuri. De asemenea, putem menționa și faptul că în perioada 2008-2012, când tarifele au fost crescute de mai multe ori de administrația locală PDL (actual PNL), profitul a scăzut drastic (2008 - indice profit 6,15%; 2012 - indice profit 0,62%).

Cu referire la investiții, CAA este administrator al rețelelor, asigurând serviciul pentru comunitațile locale ce fac parte din Asociația de Dezvoltare Intercomunitară ,,Apa Văii Arieșului,, iar proprietarii rețelelor de distribuție și colectare sunt unitățile administrativ-teritoriale din arealul de deservire. Toate resursele financiare ale Companiei de Apă Arieș, ca și serviciu public, sunt folosite exclusiv pentru operarea și modernizarea infrastructurii și pentru funcționarea societății ce deservește comunitatea locală, iar toate investițiile realizate de CAA, din fonduri proprii sau finanțari europene, sunt predate și aparțin comunităților locale.

În ceea ce privește costurile privind informarea și publicitatea aducem la cunoștința membrilor grupului PNL că societatea prin înșăși obiectul ei de activitate are o obligație de informare a cetățenilor din arealul deservit iar aceștia au un drept constituțional de a fi informați cu privire la activitatea desfașurată de CAA, proiecte, investiții, opriri de apă, lucrări, avarii, tarife, campanii de informare, conștientizare și educare sau despre modalitațile de plată. 

Totodată aducem la cunoștința opiniei publice și a membrilor grupului de consilieri PNL câteva dintre rezultatele managementul performant al CAA. În ultimii 3 ani Compania de Apă Arieș a evoluat și s-a dezvoltat semnificativ iar acest lucru este evidențiat de cifre. Evoluția acestei societăți nu ar fi fost posibilă fără un management performant care a generat  rezultate financiare solide, investiții masive și creșteri stabile pe termen lung:

- În anul 2013, la momentul preluării conducerii CAA, parcul auto era compus din 25 autovehicule din care 4 au fost casate și 4 predate la Domeniul Public Câmpia Turzii (acestea erau închiriate). În momentul de față CAA deține un parc auto compus din 38 de utilaje și autovehicule din care 24 noi. Prin cumpărarea de utilaje sunt economisiți peste 100.000 euro anual – compania nu mai închiriază utilaje pentru execuția de lucrari – aceste economii vor fi evidențiate in rezultatul financiar pe 2016. 

- În 21 Martie 2016 la POS Mediu, printr-un efort comun al ARA, AM Pos Mediu și CAA, am reușit să obținem recunoașterea a 4.016.715,49 RON din contribuția noastră drept eligibile.  În acest sens am trimis, în data de 22 martie, aplicația de finanțare în limba engleză revizuită (aferentă POS1) către AM POS Mediu și Comisia Europeană. Astfel, sunt toate premisele ca până cel tarziu la finalul lunii iulie 2016 să obținem prin decizia Comisiei suma menționată anterior. 

- În 2013 dobânda la credit era 4,5% + 1,5% penalitate pentru nerespectare contractului, Am negociat cu BCR – dobândă actuală 3,95% = economie aproximativ 80.000 Euro anual. Începând cu 30.09.2014 am rambursat 500.000 euro din creditul la BCR aferent POS1 – în urma unor negocieri la revizia aferentă anului 2016 pe fondul evoluției pozitive a CAA dobânda va fi diminuată sub 3% rezultând o economie suplimentară de aproximativ de 40.000 euro anual.

- În anul 2013 CAA avea corecții financiare  în valoare de 7.861.456,14 RON - În ultimii 2 ani s-au recuperat corecții financiare în valoare de 3.510.026,97 RON .  De asemenea, în anul 2013 existau 1,7 milioane RON sume neeligibile la stația de epurare (asigurări) -S-au achitat 1,2 milioane din cei 1,7 milioane RON sume neeligibile la stația de epurare (asigurări)

- Licitație energie electrică - Economie de peste 20%

Preț mediu energie electrică 2014 : 191,04 RON/MWh; Preț energie electrică 2015 : 145,7 RON/MWh  Obținut prin licitație la BRM - Valoare reducere preț 2015 față de 2014 : 45,34 RON/ MWh. La consumul total de energie electrică pe anul 2015, de 4591,408 MWh, s-a realizat o economie de 208.174,4 RON

Preț energie electrică  2016 : 149 lei/MWh - Obținut prin licitație la BRM.  Start-up Cogenerare stația de epurare - Se  produc 250 MWh anual – aproximativ 100.000 RON economie anuală 

Pâna la finalul acestui an CAA va implementa reducerea cotei de canalizare de la 100% - la 80%, măsură menită să vină in întâmpinarea necesităților consumatorilor prin scăderea facturii. Și această măsură este luată ținând cont de faptul că scopul unui operator care furnizează servicii de apă și canal  nu este un indice mare de profit. Scopul unei companii de acest gen, care asigură servicii populației, nu este de a face profit foarte mare ci de a furniza servicii la o calitate ireproșabilă și la un cost cât mai mic.

Din respect pentru cetațenii din arealul de deservire, pentru a proteja investițiile majore implementate de Compania de Apă Arieș în ultimii ani, angajamentele asumate, dreptul legitim al tuturor turdenilor de a avea acces la servicii civilizate și, nu în ultimul rând, imaginea companiei, lezată constant de maniera în care reprezentanții partidelor aleg să folosească o retorica de tip electoral și să facă afirmații nefondate și iresponsabile, cu scopul de a inocula și propaga o percepție negativă asupra societății, Compania de Apă Arieș informează că nu va da curs unor astfel de provocări și nu va constitui obiectul unor dispute politice.                                                                                                                            

Conducerea CAA

 

Read more...

Anunț întrerupere furnizare apă potabilă - Urca - 14 iulie 2016

Compania de Apă ARIEŞ SA anunţă întreruperea furnizării apei potabile în satul Urca, joi, 14.07.2016,  între orele 08:00-16:00.

Întreruperea alimentării cu apă potabilă este cauzată de lucrări tehnice de spălare a rezervorului de stocare a apei.  Vă rugăm să vă faceţi rezerve de apă din timp.

Ne cerem scuze pentru inconvenientele provocate şi vă mulţumim pentru înţelegere.

 

Read more...

Activități din cadrul Proiectului ERASMUS: CARING AND SHARING de la Școala Gimnazială AVRAM IANCU, Câmpia Turzii, derulate în Kortrijk, Belgia

Sfârșitul de an școlar aduce cu sine finalul activităților din cadrul proiectului ERASMUS și, implicit, ultima mobilitate (din acest an școlar), în Kortrijk, Belgia. 

Pășind pe pământul belgian, ne-am simțit aproape ca într-o țară latină, deoarece limba franceză se auzea peste tot. De asemenea, sunt români pretutindeni: i-am întâlnit în stațiile de metrou, în centrele comerciale, chiar și la Parlamentarium (muzeul Parlamentului European) sau la Comisia Europeană. Calzi, prietenoși, cu un zâmbet puțin trist, poate obosit, ne-au oferit întotdeauna, informațiile de care aveam nevoie. Faptul că sunt atât de mulți români în străinătate, dezvăluie cruda realitate românească: oameni harnici și prietenoși s-au îndreptat spre meleaguri mai puțin atinse de corupție, spre un trai decent care, aparent, pare posibil și în zona belgiană. 

Dacă la Basisschool Sint-Paulus, Kortrijk, ne-am familiarizat cu activitățile din școala belgiană, în Bruxelles am sesizat multiplele fațete ale emigrării. Am avut impresia că ne aflăm într-o țara arabă, musulmană. Fugind din calea războaielor, oamenii simpli s-au refugiat în zonele mai primitoare, mai accesibile, care le-au înlesnit integrarea. 

Pe această temă a fost scris și proiectul Erasmus CARING AND SHARING (ÎMI PASĂ ȘI ÎMPĂRTĂȘESC), iar instituțiile partenere implicate sunt: Godinton Primary School, Ashford, Anglia-coordonator; Kindervilla, Innsbruck, Austria; Basisschool Sint-Paulus, Kortrijk, Belgia; Școala Gimnazială Avram Iancu, Câmpia Turzii (director: prof. Ana Popescu); İzmir Özel Fatih Koleji İşletmeleri, Izmir, Turcia. Acest proiect a creat ”CILT” (Community Inclusion Language Toolkit - Instrumente de incluziune lingvistică în comunitate), o serie de metode inovatoare de predare, care să îndeplinească nevoile de integrare și să facă față provocărilor acesteia. Partenerii au participat la ateliere de lucru comune, pentru a atinge noi niveluri ale competențelor, prin împărtășirea bunelor practici. Cele mai eficiente tehnici de predare plasează elevul în centrul procesului de predare-învățare. Instrumentele digitale sunt folosite în predarea activă, însă, totuși, doar unul din trei profesori din UE utilizează frecvent mijloacele TIC în clasele primare. În plus, limbajul semnelor, Makaton, este folosit pentru a facilita învățarea. Prin acest limbaj, copiii din țările partenere comunică între ei. Acesta îi motivează să învețe limba ”străină”.

Școlile au fost alese pentru experiența lor recunoscută: unele sunt școli ”găzduitoare” (UK, Belgia, Austria), care primesc elevi din alte țări, ale căror familii caută un viitor mai sigur și o viață mai bună pentru copiii lor. Alte școli sunt donatoare (Romania, Turcia), de unde familiile migrează căutând noi oportunități, adesea fugind de sărăcie sau excludere. Fie că elevii sunt nou-veniți sau pe picior de plecare, școlile au o problemă comună, aceea de a crea un mediu sigur, stabil, în care elevii pot să se dezvolte armonios și în care suportul lingvistic este disponibil, pentru a facilita integrarea individuală printre colegii, care îi inspiră și îi ajută. 

Astfel, cea de-a doua mobilitate a vizat școală primară din Belgia, menționându-se faptul că aceasta include primele șase clase. Cele trei cadre didactice participante: consilier educativ – Corina Bozbici, prof. înv. primar – Anca Rusan și prof. Loredana Corchiș au abordat în activitățile, în care au fost implicate, modalități de învățare a limbajului Makaton, în vederea unei aplicări, cât mai extinse, a acestei comunicări prin semne.

Prima impresie a fost aceea că ne aflăm într-o școală privată, deoarece elevii își petreceau pauzele citind, jucând fotbal ori baschet, iar trotinetele, bicicletele și rolele erau la îndemâna oricui. Sălile claselor erau prea încărcate de materiale, în fiecare existând și tablă interactivă, calculator sau videoproiector. La finalul vizitei am aflat că școala este una publică, iar în ziua de miercuri, cursurile se finalizează la ora 12, pentru toată lumea. E o zi mai scurtă decât celelalte, întrucât de obicei, pleacă la ora 17.

Așa cum am mai precizat, pentru ca vizita noastră în Belgia să fie completă, am plecat spre Bruxelles. Parlamentarium sau Atomium sunt doar două dintre muzeele care merită să fie vizitate pentru a descoperi valoarea invențiilor sau a multiplelor tratate încheiate, în primul rând în Europa, cu scopul de a menține pacea sau pentru a exista o conlucrare constructivă, menită să creeze condiții optime de trai. Cu ajutorul ecranelor interactive descoperi istoria din toate țările Uniunii Europene și afli detalii din viața celor mai importanți oameni de știință sau inventatori, chiar și din România.

Nu întâmplător, în Bruxelles se află sediile celor mai importante instituții ale Uniunii Europene, deoarece gradul de civilizație este mai ridicat (inclusiv toleranța și acceptarea diferențelor existente între națiuni), peste tot domnind un spirit al conlucrării și al diplomației, astfel că, doar cu un mic efort, te-ai putea simți „ca acasă”.

LOREDANA CORCHIȘ

 

Read more...

Doru Chiper, noul președinte al Rotary Câmpia Turzii

 

Restaurantul „Milexim” din Câmpia Turzii a fost vineri, 24 iunie de la ora 18:00, gazda unei festivități de predare – primire a noului mandat de președinte al clubul Rotary din Câmpia Turzii. Evenimentul a avut loc în prezența tuturor membrilor rotarieni din Câmpia Turzii, a invitaților rotarieni din țară, d-nul Mircea Solovăstru viitorul guvernator, care va intra în funcție începând cu data de 1 iulie, d-nul Simi Mihon, actualul asistent guvernator și Uțiu Nelu, viitorul asistent guvernator.

În deschiderea acestei festivități, actualul președinte al Clubului Rotary, domnul Laurențiu Bondor a prezentat un bilanț al ativităților pe care clubul „Rotary” le-a derulat în mandatul său. Domnia sa a realizat împreună cu echipa activități de suflet care au venit în beneficiul comunității locale. Proiectele derulate au fost

  • Promenda inimilor 2014, 2015;
  • Ziua rinichiului 2016;
  • Organizarea ”Cupei Rotary la Tir Sportiv”;
  • Camera senzorială, un proiect în valoare de 6000 de euro adresat copiilor cu autism;
  • Ziua recoltei, sprijinirea famililor nevoiașe cu legume pentru iarnă.
  • Moș Crăciun, sprijinirea cu alimente și pachete cu dulciuri pentru famili nevoiașe;
  • Loc de joacă- amenajarea unor locuri de joacă pentru copii.;
  • Și tu poți fi lider- un proiect unde au fost angrenați 24 de elevi de la cele două instituții liceale din localitate;
  • Salvatorii merită și ei să fie salvați- sprijinirea financiară a unui salvator de la SMURD care a fost în suferință;
  • Copiii au talent- sponsorizarea a două ediții a concursului de promovare a tinerilor talente;
  • Sponsorizare la concursul „Golden Talent in Golden Prague” susținrea financiară pentru o deplasare în Polonia a unei fetițe de a susține în concurs.

 

De asemenea tot în cadrul acestui eveniment au fost primiți doi noi membri, Toth Alexandru și Călin Milea.

Toth Alexandru, membru club Rotary: Mă numesc Toth Alexandru, mă bucur de a fi în aceste momente primit în marele club Rotary. Acest club este un club de prieteni, dragi, iubitori și frumoși. Legat de Rotary, ce am înțeles eu până acuma, cu toate că societatea românească nu este pregătitiă încă să înțeleagă, aceste cluburi care fac bine fără să aștepte altceva. Dar în perioada în care am activiat ca și membru supleant al clubului, eu unul am fost convins că tot ce facem este un bine făcut din inimă, cu drag, după puterile și peste puterile noastre. Vă felicit și pe voi pentru tot ce ați făcut și sper ca sosirea mea în acest club să fie un plus și să facem mult mai multe împreună.

Călin Milea, membru club Rotary: Mă numesc Călin Milea, sunt medic anestezist în timpul liber, multe dintre proiectele derulate aici au fost pentru mine aspecte foarte benefice în sensul că facem lucrul ăsta benevol fără să așteptăm nimic absolut de la nimeni și bucuria de a participa la ele. Mă bucur că sunt aici, mă bucur că fac parte din Clubul Rotary.

În continuarea ceremoniei privind alegerea noului președinte Rotary Câmpia Turzii, d-nul Simi Mihon, asistent guvernator a trecut la predarea oficială a mandatului de președinte de la d-nul Laurențiu Bondor actual președinte rotary 2014-2016 la Chiper Doru Nicolae, viitor președinte Rotary 2016- 2017. De asemenea d-nul Simi Mihon a oferit un certificat de apreciere d-nului Laurențiu Bondor „Omul poate avea un ideal în spiritul aservirii mai presus de sine”, de asemenea d-nul Doru Chiper a primit un certificat de succes „Și ție îți revine sarcina de a servi mai presus de sine”. D-nul Chiper Doru, noul președinte al clubului Rotary Câmpia Turzii, a mulțumit public și a acordat plachete celor care au și-au încheiat mandatul 2015-2016. Doamnei Dee Irina, secretar Rotary, d-nului Mischian Adrian, trezorierul Rotary și d-nului Laurențiu Bondor fostului președinte Rotary.

După transferul mandatului de președinte, al colanului, au luat cuvântul invitații rotarieni din țară.

Uțiu Nelu, viitorul asistent guvernator: Sunt de-a dreptul fericit că sunt la voi în club, e prima dată când vin în clubul de la Câmpia Turzii, dar nu este prima dată când ne întâlnim. Ne-am întâlnit pe la Arieșeni cu o parte, ne-am întâlnit cu o parte la clubul de la Turda și așa mai departe. Important este că ne întâlnim. Așa cum am încercat să fac o mică observație, în anul rotarian 2016-2017, eu vă aparțin vouă, nu clubul mie. Eu vă aparțin vouă, o să încep să-l reprezint pe guvernator cât pot eu de bine, dar în primul rând vreau să fiu prietenul vostru și voi prietenii mei. Să le spunem succes, prietenie adevărată și desăvârșită, un an rotarian bun și cu tot cea ce ne dorim împreună. Mult. Mult succes.

De asemenea a luat cuvântul și d-nul Mircea Solovăstru, viitorul guvernator al districtului România, Republica Moldova.

Mircea Solovăstru: Stimați prieteni rotarieni, mă bucur că sunt astăzi în mijlocul vostru atât de aproape de casă. Rotary Câmpia Turzii intră azi într-o nouă etapă, un nou președinte pentru un club cu o activitate bogată în sprijinul comunității. O comunitate, trebuie să recunoaștem care a trecut și cred că încă are de suferit de pe urma închiderea unor unități economice ce asigurau locuri de muncă. Din acest motiv poate că mulți au ales să muncească în străinătate, iar o parte din familia fiecăruia a rămas acasă. Pentru aceștia, e important să facem proiecte, să dezvoltăm comunitatea, poate vor reuși astfel să genereze din nou dorința de dezvoltare, aici acasă. Am discutat cu Doru Chiper și mare parte din proiecte sunt direcționate către educație, un domeniu drag mie pe care aș vrea să-l dezvolt la nivel de district. Vă mulțumesc pentru invitație, vă doresc succes în tot ceea ce faceți. Vă asigur de tot sprijinul meu.

Attila Szucs, președinte Club Rotary "Floare de Colţ" Abrud-Câmpeni: Bună seara dragi prieteni, doresc să ofer o diplomă de excelență clubului de la Câmpia Turzii, pentru buna colaborare care am avut-o în cadrul proiectului, „Sănătate prin prietenie” și cu siguranță care o să avem în continuare, chiar și în mandatul lui Doru, în septembrie așa cum am stabilit să vă înapoiem cabinetul medical mobil și să își atingă scopul pentru care el a fost creat și inițiatorul proiectului este chiar aici față de noi, d-nul Nelu, este un proiect de suflet mie, este un proiect pe care îl iubesc cu adevărat. Vă doresc în continuare mult succes.

În finalul acestei manifestări președintele ales al clubului Rotary, Doru Chiper și-a desemnat noua echipă de conducere, în funcția de vicepreședinte a fost numit d-nul Câmpian Cosmin, în funcția de trezorier a fost numit d-nul Mischian Adrian, iar în funcția de secretar a fost numit d-nul Toth Alexandru. În încheiere a luat cuvântul și d-nul Chiper Doru Nicolae.

Chiper Doru Nicolae, președintele ales, club Rotary Câmpia Turzii: Nu pot să încep decât să vă mulțumesc pentru prezența dumneavoastră aici. Acum câteva minute reflectam la cât sunt de norocos să lucrez cu astfel de oameni. Oameni buni, oameni simpli, oameni frumoși, oameni pentru oameni, împreună am reușit să ducem la bun sfârșit o mulțime de proiecte. Nu vreau să le enumăr deoarece le-a făcut colegul meu, însă vreau să vă asigur că vom continua proiectele, vom participa la altele noi, vom încerca să aducem un zâmbet pe fețele cât mai multor oameni și o mulțumire în sufletele noastre. Prin proiectele sale, clubul Rotary aduce îmbunătățiri semnificative, asupra vieții din comunitatea sa. Asfel, noi prin proiectele pe care le vom derula în perioada 2016-2017, printre care le enumăr, premiile de excelență pentru elevii de clasele V-VIII, premiile de excelență pentru absolvenții de liceu, finalizarea spațiului de joacă de la Spitalul Municipal Câmpia Turzii, Ziua Recoltei, Donează de Crăciun, Donează de Paști, Copii au talent, Sănătate prin Prietenie, acesarea de granturi pentru modernizarea spitalului municipal. Vom veni în sprijinul comunității cu programe pentru tineri, vom încuraja oportunitățile educaționale și dezvoltarea profesională. Avem opțiuni, avem încredere că rezultatele vin când fiecare își face treaba și sunt convins că împreună suntem mai puternici. Fondatorul Rotary, Paul Harris, spunea „Serving Humanity” este cel mai valoros lucru pe care o persoană poate să-l facă. Cred că toată lumea ne cunoaște posibilitatea de a servi Rotary, pentru tot ceea ce este cu adevărat. Nu o oportunitate mică ci una mare, o oportunitate pe viață de a schimba lumea în bine pentru totdeauna. Sunt recunoscător și onorat de încrederea pe care mi-ați acordat-o. Vreau să vă asigur că voi depune efort, seriozitate și multă muncă pentru a construi pentru a îndeplini motto-ul anului „Serving Humanity” , nu în declarați, ci și în acțiuni cu rezultate considerabile.

Vă mulțumesc. 

Read more...

BAC2016: Vezi care a fost promovabilitatea la Câmpia Turzii

 

 

La nivelul judeţui Cluj procentul de promovabilitate a examenului de bacalaureat din acest an a  fost 83,32%, cu un procent mai mult decât anul trecut, fiind județul cu cea mai ridicată rată de promovabiltitate din țară. La nivel naţional, media de promovabilitate este de 66,7%.

În ceea ce priveşte municipiul Câmpia Turzii, din cei 243 de elevi care au susţinut examenul, 172 l-au trecut, ceea ce înseamnă o promovabilitate de 70,78%. 

Situaţia pe licee

La Liceul Teoretic "Pavel Dan" din cei 116 de elevi care participat la examene, 111 au promovat, ceea ce înseamnă o promovabilitate de 95,69%, 58 din ei obţinând medii peste 9. Cea mai mare medie a fost 9,93, Daniel Ioana Andreea și Mănese Castilia Maria, profil Științe ale Naturii.

La Colegiul Tehnic "Victor Ungureanu" din cei 127 de elevi, 62 au trecut, promovabilitatea fiind 48,82%, iar 10 din ei au obţinut medii peste 9. Cea mai mare medie a fost 9,63, Maier Diana Maria, profil economic.

 

Read more...
Subscribe to this RSS feed

Sectiuni

Adrese utile

Recomandari

Follow Us

×

Sign up to keep in touch!

Be the first to hear about special offers and exclusive deals from TechNews and our partners.

Check out our Privacy Policy & Terms of use
You can unsubscribe from email list at any time