Avertizare
  • JUser: :_load: Imposibil de încărcat utilizatorul cu ID: 535

CAA: Investiţie din bani europeni finalizată 100%

 

Derularea lucrărilor în cadrul contractului „Reabilitarea şi modernizarea Staţiei de Epurare  Turda-Câmpia Turzii” semnat, în 03.09.2015 cu antreprenorul - Asocierea                                    S.C. SYSCOM WATER TECHNOLOGY S.R.L. şi  S.C. DONDI PROJECT CONSTRUCTII S.R.L. a fost finalizată în proporţie de 100%.

Începând cu data emiterii ordinului de începere, respectiv 11.09.2015 şi până la finalizarea contractului, respectiv la încheierea procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, antreprenorul a desfăşurat o serie de activităţi ( precum: lucrări de construcţii civile în vederea echipării Staţiei de Epurare cu grătar rar cu curăţare automată, lucrări de construcţii civile în vederea echipării Staţiei de recepţie pentru apele uzate şi nămolurile provenind de la fosele septice cu camioane-cisterne                         (auto-vindanje), furnizarea şi montarea de către antreprenor a utilajelor şi echipamentelor tehnologice, testare şi punere în funcţiune, instruirea personalului beneficiarului, etc.) care au avut drept scop final reabilitarea şi modernizarea                            Staţiei de Epurare Turda-Câmpia-Turzii.

Reamintim faptul că acest contract  este parte componentă a proiectului „Investiţii şi dotări pentru îmbunătăţirea capacităţii de operare a                                 Companiei de Apă Arieş Turda”, demarat de către C.A.A. din economiile realizate în cadrul proiectului „Extinderea și reabilitarea sistemelor de apă și apă uzată în regiunea Turda–Câmpia Turzii” aferent perioadei 2007-2013.

 

Read more...

Loc de muncă vacant la Compania de Apă Arieș: SPECIALIST COMUNICARE ȘI RELAȚII CU PUBLICUL

Loc de muncă vacant la Compania de Apă Arieș

Compania de Apa Arieș angajează 

SPECIALIST COMUNICARE ȘI RELAȚII CU PUBLICUL

Activități principale:

• Dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare internă și externă de Relații Publice a companiei

• Dezvoltarea politicilor și procedurilor de lucru ale firmei în domeniul RP

• Realizarea de proiecte de campanii de informare/promovare și coordonarea desfașurării lor

• Propune şi dezvolta ideile creative pentru campaniile de informare/promovare

• Redacteaza comunicate de presă, texte informative interne și externe, materiale de prezentare, broșuri, pliante, invitaţii, oferte.

• Participă  la crearea şi producerea materialelor promoţionale (audio, video, electronice, tipărite); stabilirea canalelor de comunicare potrivite

• Coordonarea și supervizarea planurilor media ale instituției

• Monitorizarea contractelor cu presa

• Monitorizarea și updatarea site-ului companiei și a paginii de facebook

• Implementarea strategiei de comunicare agreată cu managementul companiei și măsurarea eficienței activității de RP în firmă.

Profil candidat ideal:

• Studii superioare finalizate cu licență - preferabil în specializarile comunicare / jurnalism

• Experiență în specialitatea postului de minim 3 ani 

• Cunoștinte și deprinderi necesare: Cunoașterea excelentă a limbii române, cunoașterea bună a unei limbi de circulație internaționala, abilități foarte bune de operare PC (Word, Excel, internet), administrație și management etc.

Cautăm un profesionist în comunicare, care să stapaneasca tehnicile și modalitățile de promovare a imaginii companiei, să fie receptiv și creativ, deschis la nou, cu abilităti foarte bune de negociere și lucru în echipă, cu intuiție psihologică și cunoștinte de management al conflictelor, cu atitudine pozitivă și abilitati de motivare și dezvoltare echipa.

Beneficii oferite in post:

• salarizare competitivă pe piață locală

• mediu de lucru plăcut, într-un colectiv cu o înaltă responsabilitate față de rezultat, termen și calitate.

Candidații interesați își pot trimite CV-ul doar online la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., până cel târziu în data de 10 iulie 2016.

Numai candidații selectați vor fi contactați.

Serviciul Comunicare/PR

 

Read more...

Ședință ordinară a Consiliului Local al municipiului Câmpia Turzii - 20 iulie 2016

DISPOZIŢIE Nr. 489 din 15.07.2016 privind convocarea Consiliului Local al Municipiului Câmpia Turzii în şedinţă ordinară

Primarul Municipiului Câmpia Turzii, 

În conformitate cu prevederile art.39 alin.(1), alin.(3) şi alin.(5) din Legea nr. 215/2001, privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

În temeiul prevederilor art. 68 alin.(1) din Legea nr. 215/2001, privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare ;

DISPUN:

Articol unic:

- Se convoacă, în sedinţă ordinară, Consiliul Local al Municipiului Câmpia Turzii, pentru ziua de miercuri 20.07.2016 ora 13.oo.

- Şedinţa va avea loc în sala de şedinţe a Palatului Cultural ,,IONEL FLOAŞIU” Câmpia Turzii, cu următoarea :

 

ORDINE DE ZI :

1.Raport privind monitorizarea activității asistenților personali desfășurată în perioada asistenților personali desfășurată în perioada 01.01.2016 - 30.06.2016.

2.Proiect de hotărâre privind deplasarea unei delegații a Municipiului Câmpia Turzii la Kisber - Ungaria, în perioada 22 - 24 iulie 2016. 

3.Proiect de hotărâre privind aprobarea contului de execuție al bugetului de venituri și cheltuieli al Municipiului Câmpia Turzii la 30.06.2016. 

4.Proiect de hotărâre privind APROBAREA PLANULUI URBANISTIC DE DETALIU pentru lucrarea “DESFIINȚARE ATELIER DE VULCANIZARE,CONSTRUIRE ATELIER VULCANIZARE,REPARAȚII și SPĂLĂTORIE AUTO, RACORDURI și BRANȘAMENTE UTILITĂȚI” în jud. Cluj, Mun. Câmpia Turzii, str.Laminoriștilor , nr.173.

5.Proiect de hotărâre privind APROBAREA PLANULUI URBANISTIC DE DETALIU pentru lucrarea Construire locuință Sp+P+M cu garaj și împrejmuire în jud.Cluj,mun.Câmpia Turzii,str.George Enescu,nr.32A.

6.Proiect de hotărâre privind aprobarea trecerii din domeniul privat în domeniul public al municipiului Câmpia Turzii a construcției situată în municipiul Câmpia Turzii, str. Laminoriștilor, nr.29.  

7.Proiect de hotărâre privind completarea Inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniul public al municipiului Câmpia Turzii.

8.Proiect de hotărâre privind completarea Inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniul public al municipiului Câmpia Turzii cu un imobil teren.

9.Proiect de hotărâre privind aprobarea cesiunii contractului de concesiune nr.12590 din 09.11.2006.

10.Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii duratei de valabilitate a două contracte de închiriere.

11.Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării articolului 2 din Hotărârea Consiliului Local nr.98 din 26.05.2016.

12..Proiect de hotărâre privind componența Comisiei sociale de analizare a cererilor de locuință și repartizare a locuințelor în Municipiul Câmpia Turzii. 

13.Proiect de hotărâre privind însușirea documentației cadastrale privind dezmembrarea imobilului înscris în      CF nr.50447 Câmpia Turzii.

14.Proiect de hotărâre privind numirea reprezentanţilor Consiliului Local al Municipiului Câmpia Turzii în                       Consiliile de Administraţie şi în Comisiile pentru evaluarea şi asigurarea calităţii din unitățile de învățământ preuniversitar.

15.Proiect de hotărâre privind privind numirea reprezentanților Consiliului Local al Municipiului Câmpia Turzii în Consiliul de administrație al Spitalului Municipal “Dr. Cornel Igna” Câmpia Turzii.

16.Proiect de hotărâre privind desemnarea reprezentanțului Municipiului Câmpia Turzii în cadrul Adunării Generale a Asociației “CLUSTERUL AGRO-FOOD-IND NAPOCA”.

17.Proiect de hotărâre privind desemnarea reprezentanțului Municipiului Câmpia Turzii în cadrul Adunării Generale a Asociației “POLUL AGRO-ZOOTEHNIC-INDUSTRIAL ARIEŞ-PAZIA”.

18.Proiect de hotărâre privind desemnarea reprezentanțului Municipiului Câmpia Turzii în cadrul Adunării Generale a Asociației ,, Pactul Regional Nord -Vest pentru Ocupare și Incluziune Socială,,

19.Proiect de hotărâre privind privind constatarea încetării mandatului de membru în Adunarea Generală a Acţionarilor la S.C. DOMENIUL PUBLIC CÂMPIA TURZII S.A. a domnului SZABO ROBERT ISTVAN.

20.Proiect de hotărâre privind constatarea încetării mandatului de membru în Consiliul de Administrație la 

S.C. DOMENIUL PUBLIC CÂMPIA TURZII S.A. a domnului VITUS IOAN şi desemnarea unui nou membru.

21.Proiect de hotărâre privind constatarea încetării mandatului de membru în Consiliul de Administrație la 

REGIA AUTONOMĂ DE GOSPODĂRIRE COMUNALĂ ȘI LOCATIVĂ a domnului ISAC-TUDORACHE IONEL şi desemnarea unui nou membru.

22.Proiect de hotărâre privind constatarea încetării mandatului reprezentanților Municipiului Câmpia Turzii în Adunarea Generală a Acționarilor la SC Compania de Salubritate Câmpia Turzii SA și numirea unor noi reprezentanți.

23.Proiect de hotărâre privind componența Comisiei de evaluare a ofertelor pentru accesul rezidenților în PARCUL INDUSTRIAL CÂMPIA TURZII.

24.Diverse.

 

PRIMAR,   

Dorin Nicolae LOJIGAN 

 

AVIZAT:SECRETAR, Niculae ȘTEFAN 

 

Read more...

Mini Rugby: Doua victorii, un egal si o infrangere la “Trofeul Transilvania”

In acest weekend, pe terenurile din cadrul Parcului Babes din Cluj-Napoca, a avut loc “Trofeul Transilvania” la minirugby, competitie ce face parte din Circuitul National de MiniRugby si care a fost organizata de catre Federatia Romana de Rugby si Directia de Dezvoltare Transilvania Nord.

La categoria U10 din cadrul acestei competitii a participat si echipa Clubului Sportiv Municipal Campia Turzii, antrenata de Marius Macra, care in prima zi a turneului a obtinut o victorie, o remiza dar a suferit si o infrangere. Duminica, in partida pentru ocuparea locurilor 5-6, sportivii CSM Campia Turzii s-au impus in fata echipei WARRIORS II Timisoara si au terminat aceasta etapa a circuitului pe pozitia a cincea.

Rezultatele obtinute au fopst urmatoarele: CSM Campia Turzii vs Soimii Bucuresti: 0-0; CSM Campia Turzii vs Warriors Timisoara: 15-0; CSM Campia Turzii vs CSO Pantelimon: 0-15 si CSM Campia Turzii vs Warriors Timisoara: 25-5.

“Clujul a fost pentru 2 zile capitala minirugbyului romanesc. Cele mai bune echipe din tara, 25 la numar s-au luptat in cea de a III-a etapa din Circuitul National de minirugby. DRD Transilvania impreuna AJR Cluj am reusit sa oferim 2 zile de spectacol rugbystic in conditii excelente de desfasurare, pe cele 2 terenuri din parcul sportiv Dr.I.Hatieganu.

A fost o excelenta oportunitate pentru participanti de a acumula noi experiente, de a vedea un oras european, de asi face noi prieteni, de a socializa ca la final sa primeasca cu totii cupe si diplome oferite de  organizatori. Speram sa ne revedem cu toti la urmatoarele etape, respectiv Sacele, Gura Humorului si Bucuresti !

In numele FRR si al meu personal felicit toti cei prezenti pentru efortul depus, multumiri celor care ne-au dat o mana de ajutor “voluntari”, ma refer aici la arbitri, sonorizare, cazari, masa etc”, a declarat DRD Transilvania Nord, Gheorghe Sabău.

Read more...

Cristian Octavian Matei este noul președinte al ADI ,,Apa Văii Arieșului’’

În data de 07.07.2016, începând cu ora 08.30, la sediul Companiei de Apă Arieș, a avut loc ședința A.G.A a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Apa Văii Arieșului’’ 

La ședință au participat reprezentanții unitaților administrativ-teritoriale ce fac parte din ADI ,,Apa Văii Arieșului’’,  după cum urmează: 

Municipiul Turda - Matei Cristian Octavian /Primar

Comuna Călărași - Szabo Iosif /Viceprimar

Comuna Luna - Giurgiu Aurel /Primar

Comuna Mihai Viteazu - Sasu Gligor/ Viceprimar

Comuna Petreștii de Jos - Pîrv Ioan/Primar

Comuna Săndulești - Fărgaciu Ioan/ Primar

Comuna Tritenii de Jos - Sașa Valer/Primar

Comuna Viișoara - Roman Ioan/Primar

Comuna Ciurila - Popa Teodor Cristinel/Primar

Comuna Ploscoș - Truța Aurel/Primar 

Comuna Aiton - Fagădar Nicolae/Primar

Comuna Tureni - Mănăilă Elena Daniela/Primar

In cadrul ședinței s-a supus la vot și aprobat în unanimitate, cu 12 voturi pentru, alegerea d-lui Matei Cristian Octavian în funcția de președinte al ADI ,,Apa Văii Arieșului’’ și reconfirmarea d-lui Roman Ioan și d-lui Popa Teodor Cristinel pentru un nou mandat în Consiliul Director. 

In a doua parte a ședinței, noul președinte ales al ADI ,,Apa Văii Arieșului’’, Matei Cristian Octavian a prezentat acționarilor stadiul proiectului european și perspectivele de dezvoltare ale CAA în condițiile accesării pasului doi de finanțare europeană. 

 

Read more...

CAA: Compania de Apă Arieș are un nou Consiliu de Administrație

În data de 07.07.2016, începând cu ora 10:00, a avut loc la sediul Companiei de Apă Arieș din Turda, Adunarea Generală a Acționarilor societății Compania de Apă Arieș.

La ședința au fost prezenți, prin reprezentanți mandatari persoane fizice, un număr de 9 acționari, după cum urmează:

Municipiul Turda - Grigoriu Gh. Dan

Municipiul Câmpia Turzii - Mariana Lazăr 

Comuna Calăraşi - Găzdac Ana Sorina 

Comuna Luna - Ana-Maria Zeicu

Comuna Mihai -Viteazu -Tușa Pavel 

Comuna Petreşti de Jos - Bolog Alin 

Comuna Săndulești- Chiorean Ileana Ana 

Comuna Tritenii de Jos - Ceclan Pavel

Comuna Viișoara - Blaj Gheorghina

 

În cadrul ședinței au fost aprobate punctele aflate pe ordinea de zi:

1. Aprobarea raportului Auditorului.

2. Aprobarea raportului administratorilor.

3. Aprobarea situațiilor financiare aferente anului 2015.

4. Aprobarea BVC aferent anului 2016.

5. Aprobarea repartizării profitului.

6. Descărcarea de gestiune a membrilor Consiliului de Administrație și a Directorului General.

7. Alegerea membrilor Consiliului de Administrație prin metoda votului cumulativ.

8. Diverse

Alegerea membrilor Consiliului de Administrație se realizează în baza Ordonanţei de urgenţă nr. 109 din 30 noiembrie 2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările ulterioare. Din luna iunie a acestui an, conform Legii nr. 111/2016, numărul maxim de membri ai Consiliului de Administrație, este limitat de la 9 membri la 7 membri.

În urma procedurii de vot componența noului Consiliu de Administrație al CAA este următoarea: Pop Petre, Pop Cristian , Fărcaș Traian,  Serestely Elemer , Pârjol Iuliu,  Turc Marius , Diță Mihai Șerban.

Serviciul Comunicare/PR

 

Read more...

Seminar «Prezentarea investițiilor propuse prin Aplicația de finanțare si a documentațiilor de atribuire în cadrul proiectului regional de dezvoltare a infrastructurii de apă şi apă uzată din regiunea Turda - Câmpia Turzii, în perioada 2014-2020 »

Compania ROMAIR Consulting, cu sprijinul Companiei de Apă Arieș S.A., a organizat în  data de 14 iulie 2016, începând cu ora 09.00, seminarul cu tema «Prezentarea investițiilor propuse prin Aplicația de finanțare si a documentațiilor de atribuire în cadrul proiectului regional de dezvoltare a infrastructurii de apă şi apă uzată din regiunea Turda - Câmpia Turzii, în perioada 2014-2020»

La seminar au fost prezenți și au luat cuvântul : Cristian Octavian Matei - Preşedintele  Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Apa Văii Arieșului’’, Radu Răuțu - JASPERS (Joint Assistance to Support Projects in European Regions),  Cătalin Bălan- manager public POIM-MFE (Programul Operațional Infrasctructură Mare - Ministerul Fondurilor Europene) și Bogdan Bobic, Șef Unitate de Implementare Proiecte Europene - Compania de Apă Arieș. De asemenea,  la seminar au participat, în calitate de invitați, reprezentanți ai autorităților publice locale din arealul de deservire, cele doua orașe (Turda și Câmpia Turzii) și 12 comune (Mihai Viteazu, Viișoara, Săndulești, Luna, Tritenii de Jos, Petreștii de Jos, Ploscoș, Ciurila, Călărași, Ceanu Mare, Aiton, Tureni), dar și reprezentanți ale altor UAT din regiune care și-au manifestat interesul de a adera la ADI ,,Apa Văii Arieșului’’, comunele Iara și Moldovenești. Evenimentul s-a bucurat și de prezența reprezentanților JASPERS, Nikolay Kolev și Leyla Celebioglu.

Cătalin Bălan - manager public POIM-MFE a vorbit participanților despre importanța implicării actorilor locali în aprobarea și implementarea proiectelor finanțate din fonduri europene. Reprezentantul JASPERS, Radu Răuțu, a prezentat etapele aprobării aplicației de finanțare și a subliniat, de asemenea, importanța actorilor locali în procesul de aprobare. 

Prezentarea investițiilor propuse prin aplicația de finanțare și structurarea acestora în documentațiile de atribuire, soluțiile privind protecția mediului, prezentarea stadiului procedurii de mediu, a problemelor întâmpinate, pașii pentru deblocare și prezentarea calendarului orientativ de rezolvare i-a revenit liderului de echipă, Andrei Bulumete - Romair Consulting. Expertul instituțional, Roxana Ilie - Romair Consulting, a prezentat participanților aspectele instituționale, problemele întâmpinate  și planificarea pașilor următori pentru deblocarea componentei instituționale a proiectului. Prezentarea aspectelor financiare a fost efectuată de Alina Sime, expert financiar - Romair Consulting. 

 

Read more...

Clarificări privind situația economică a operatorului Compania de Apă Arieș în urma comunicatului Partidului Național Liberal

În urma afirmațiilor grupului consilierilor PNL, afirmații incorecte și nefondate, care reflectă o abordare superficială și părtinitoare, pentru o corectă informare a cetățenilor, Compania de Apă Arieș se vede obligată să facă următoarele precizări: 

Compania de Apă Arieș consideră că afirmațiile reprezentaților PNL sunt făcute intenționat  pentru a crea o imagine negativă societății, prin prezentarea unei imagini incorecte a situației economice. Astfel, cu scopul de a câștiga simpatia cetățenilor pe fondul unui rezultat nefavorabil la alegerile locale, reprezentanții grupului politic, în detrimentul unei preocupări firești de a contribui la construirea de proiecte și programe pentru binele comunității în slujba căreia se află, preferă să lanseze atacuri mediatice ce au ca subiect principal operatorul Compania de Apă Arieș. 

Grupul consilierilor PNL propagă cu bună știință informații trunchiate sau pure speculații, având unicul scop de a manipula în mod voit cetățenii și de  genera, în mod nejustificat, ostilitate față de societate în percepția opiniei publice. Cu o vădită intenție ostilă membrii grupului politic efectuează o comparație, documentată lacunar, între operatorul CAA și alți trei operatori de profil fără a prezenta detalii despre structura cheltuieli/venituri/tarife, informații esențiale pentru a se putea realiza o analiză corectă.

Precizăm că scopul unui operator care furnizează servicii de apă și canal  nu este realizarea unui indice mare de profit. Dacă CAA ar avea un profit foarte mare, pentru servicii prestate către populație, ar însemna că tarifele nu sunt dimensionate corect. La capitolul comparații, se poate realiza o comparație cu anul 2012, an în care Compania de Apă Arieș a fost condusă de d-nul Alexandru Sabău (PDL/PNL), în care indicele profitului calculat după aceeași formula era 0,62%, adica de aproximativ 3 ori mai mic, o comparație corectă, efectuată în cadrul aceleași companii, nu o raportare la alte societăți la care nu se cunosc detaliile structurii de cheltuieli/venituri/prețuri. De asemenea, putem menționa și faptul că în perioada 2008-2012, când tarifele au fost crescute de mai multe ori de administrația locală PDL (actual PNL), profitul a scăzut drastic (2008 - indice profit 6,15%; 2012 - indice profit 0,62%).

Cu referire la investiții, CAA este administrator al rețelelor, asigurând serviciul pentru comunitațile locale ce fac parte din Asociația de Dezvoltare Intercomunitară ,,Apa Văii Arieșului,, iar proprietarii rețelelor de distribuție și colectare sunt unitățile administrativ-teritoriale din arealul de deservire. Toate resursele financiare ale Companiei de Apă Arieș, ca și serviciu public, sunt folosite exclusiv pentru operarea și modernizarea infrastructurii și pentru funcționarea societății ce deservește comunitatea locală, iar toate investițiile realizate de CAA, din fonduri proprii sau finanțari europene, sunt predate și aparțin comunităților locale.

În ceea ce privește costurile privind informarea și publicitatea aducem la cunoștința membrilor grupului PNL că societatea prin înșăși obiectul ei de activitate are o obligație de informare a cetățenilor din arealul deservit iar aceștia au un drept constituțional de a fi informați cu privire la activitatea desfașurată de CAA, proiecte, investiții, opriri de apă, lucrări, avarii, tarife, campanii de informare, conștientizare și educare sau despre modalitațile de plată. 

Totodată aducem la cunoștința opiniei publice și a membrilor grupului de consilieri PNL câteva dintre rezultatele managementul performant al CAA. În ultimii 3 ani Compania de Apă Arieș a evoluat și s-a dezvoltat semnificativ iar acest lucru este evidențiat de cifre. Evoluția acestei societăți nu ar fi fost posibilă fără un management performant care a generat  rezultate financiare solide, investiții masive și creșteri stabile pe termen lung:

- În anul 2013, la momentul preluării conducerii CAA, parcul auto era compus din 25 autovehicule din care 4 au fost casate și 4 predate la Domeniul Public Câmpia Turzii (acestea erau închiriate). În momentul de față CAA deține un parc auto compus din 38 de utilaje și autovehicule din care 24 noi. Prin cumpărarea de utilaje sunt economisiți peste 100.000 euro anual – compania nu mai închiriază utilaje pentru execuția de lucrari – aceste economii vor fi evidențiate in rezultatul financiar pe 2016. 

- În 21 Martie 2016 la POS Mediu, printr-un efort comun al ARA, AM Pos Mediu și CAA, am reușit să obținem recunoașterea a 4.016.715,49 RON din contribuția noastră drept eligibile.  În acest sens am trimis, în data de 22 martie, aplicația de finanțare în limba engleză revizuită (aferentă POS1) către AM POS Mediu și Comisia Europeană. Astfel, sunt toate premisele ca până cel tarziu la finalul lunii iulie 2016 să obținem prin decizia Comisiei suma menționată anterior. 

- În 2013 dobânda la credit era 4,5% + 1,5% penalitate pentru nerespectare contractului, Am negociat cu BCR – dobândă actuală 3,95% = economie aproximativ 80.000 Euro anual. Începând cu 30.09.2014 am rambursat 500.000 euro din creditul la BCR aferent POS1 – în urma unor negocieri la revizia aferentă anului 2016 pe fondul evoluției pozitive a CAA dobânda va fi diminuată sub 3% rezultând o economie suplimentară de aproximativ de 40.000 euro anual.

- În anul 2013 CAA avea corecții financiare  în valoare de 7.861.456,14 RON - În ultimii 2 ani s-au recuperat corecții financiare în valoare de 3.510.026,97 RON .  De asemenea, în anul 2013 existau 1,7 milioane RON sume neeligibile la stația de epurare (asigurări) -S-au achitat 1,2 milioane din cei 1,7 milioane RON sume neeligibile la stația de epurare (asigurări)

- Licitație energie electrică - Economie de peste 20%

Preț mediu energie electrică 2014 : 191,04 RON/MWh; Preț energie electrică 2015 : 145,7 RON/MWh  Obținut prin licitație la BRM - Valoare reducere preț 2015 față de 2014 : 45,34 RON/ MWh. La consumul total de energie electrică pe anul 2015, de 4591,408 MWh, s-a realizat o economie de 208.174,4 RON

Preț energie electrică  2016 : 149 lei/MWh - Obținut prin licitație la BRM.  Start-up Cogenerare stația de epurare - Se  produc 250 MWh anual – aproximativ 100.000 RON economie anuală 

Pâna la finalul acestui an CAA va implementa reducerea cotei de canalizare de la 100% - la 80%, măsură menită să vină in întâmpinarea necesităților consumatorilor prin scăderea facturii. Și această măsură este luată ținând cont de faptul că scopul unui operator care furnizează servicii de apă și canal  nu este un indice mare de profit. Scopul unei companii de acest gen, care asigură servicii populației, nu este de a face profit foarte mare ci de a furniza servicii la o calitate ireproșabilă și la un cost cât mai mic.

Din respect pentru cetațenii din arealul de deservire, pentru a proteja investițiile majore implementate de Compania de Apă Arieș în ultimii ani, angajamentele asumate, dreptul legitim al tuturor turdenilor de a avea acces la servicii civilizate și, nu în ultimul rând, imaginea companiei, lezată constant de maniera în care reprezentanții partidelor aleg să folosească o retorica de tip electoral și să facă afirmații nefondate și iresponsabile, cu scopul de a inocula și propaga o percepție negativă asupra societății, Compania de Apă Arieș informează că nu va da curs unor astfel de provocări și nu va constitui obiectul unor dispute politice.                                                                                                                            

Conducerea CAA

 

Read more...

Anunț întrerupere furnizare apă potabilă - Urca - 14 iulie 2016

Compania de Apă ARIEŞ SA anunţă întreruperea furnizării apei potabile în satul Urca, joi, 14.07.2016,  între orele 08:00-16:00.

Întreruperea alimentării cu apă potabilă este cauzată de lucrări tehnice de spălare a rezervorului de stocare a apei.  Vă rugăm să vă faceţi rezerve de apă din timp.

Ne cerem scuze pentru inconvenientele provocate şi vă mulţumim pentru înţelegere.

 

Read more...
Subscribe to this RSS feed

Sectiuni

Adrese utile

Recomandari

Follow Us

×

Sign up to keep in touch!

Be the first to hear about special offers and exclusive deals from TechNews and our partners.

Check out our Privacy Policy & Terms of use
You can unsubscribe from email list at any time