Avertizare
  • JUser: :_load: Imposibil de încărcat utilizatorul cu ID: 535

Administratie

Mesajul viceprimarului Róbert Szabó cu ocazia începerii noului an școlar

De fiecare dată, prima zi de şcoală din viaţa unui elev, este trăită cu emoţie şi provocare. Pentru acest an şcolar 2016-2017, îmi exprim încrederea, că alături de profesorii dumneavoastră veţi excela în rezultate foarte bune la învăţătură.

Vă doresc, să fiţi sănătoşi, motivaţi, curioşi şi receptivi la sfaturile oferite de îndrumătorii, profesorii şi părinţii voştri. Mult succes în noul an şcolar!

 

Viceprimarul Municipiului Câmpia Turzii,

Róbert-István SZABÓ

Read more...

Primăria Câmpia Turzii: comunicat referitor la furtuna din 1 august 2016

Viceprimarul municipiului Câmpia Turzii, Róbert István SZABÓ, a mobilizat o echipă din municipiul nostru pentru a interveni în urma avertizării meteorologice de furtună anunţată pe data de 1 august 2016.

La ora 16.00, echipa de intervenţie formată din: S.C. Domeniul Public S.A., Compania de Salubritate, Compania de Apă Arieş-filiala Câmpia Turzii, S.C. Electrica, S.C. Reea Procons Serv SRL, Poliţia Municipiului Câmpia Turzii, Serviciul Public Poliţie Locală, Serviciul Situaţii de Urgenţă şi Echipa de Pompieri ai municipiului, au intervenit în următoarele locaţii: 

- Pasajul de sub calea ferată – vidanjare de către Compania de Apă Arieş şi dirijare trafic de către Poliţia Rutieră a Municipiului;

- Cartier Şarât – vidanjare apă de pe străzi şi curţi-Compania de Apă şi Echipa de Pompieri;

- Strada Andrei Mureşanu, lângă Pasarelă – vidanjare apă  de pe stradă şi curţi- Echipa de Pompieri;

- Strada Retezatului şi strada Constructorilor–eliberare căi de acces în urma pomilor căzuţi – S.C. Domeniul Public;

- Parcul Central Ionel Floaşiu–eliberare alee în urma bradului căzut-S.C.Domeniul Public şi S.C.Reea Procons Serv SRL;

- Parcul Municipal-împrejmuirea zonei afectate pentru evitarea accidentelor şi intervenţie pentru eliberarea celor zece pomi căzuţi. S-a eliberat platforma betonată şi pista de biciclete de către S.C. Domeniul Public, Compania de Salubritate şi Serviciul Public Poliţie Locală;

- O echipă formată din zece persoane de la Compania de Apă a desfundat manual scurgerile de ape pluviale pe toate arterele de circulaţie din municipiu.

- Au fost verificate dacă există fire căzute în urma pomilor sau a crengilor căzuţi pe strada Laminoriştilor, cartier Şarât şi zona străzii Pârâului,  de către S.C.Electrica SA şi SC Reea Procons Serv SRL.

S-au dat curs la toate solicitările primite telefonic din partea locuitorilor municipiului, au fost ridicaţi  pomi căzuţi şi crengi rupte  din curţile şi grădinile oamenilor, ex.: de pe strada Pârâului. În data de 1 august, la ora 19.30, toate căile de acces din municipiu au fost eliberate.

În această dimineaţă, începând cu ora 06.30, o echipă de la S.C. Domeniul Public, Compania de Salubritate S.A., Serviciul Public Poliţie Locală-Compartiment Mediu şi beneficiarii de ajutor social care prestează muncă în folosul comunităţii, se ocupă de eliberarea pomilor căzuţi în Parcul Municipal care au rămas neridicaţi de aseară. 

Viceprimarul municipiului Câmpia Turzii mulţumeşte întregii echipe care a intervenit şi cetăţenilor municipiului care au sesizat pagubele produse, dând dovadă de spirit civic, uşurând astfel, munca organelor implicate în această acţiune.

Acesta declară că administraţia publică împreună cu Serviciile Locale, sunt în continuare pregătite pentru a interveni în cazul posibilelor fenomene meteorologice anunţate.

Serviciul Relaţii Publice

Read more...

Ceanu Mare: solicitare oferte produse petroliere şi combustibili

Comuna Ceanu Mare, nr. 101 C, tel.0264-327101, fax 0264-367715

Nr.7087/26.07.2016 

SOLICITARE DE OFERTE

Primăria comunei Ceanu Mare, având sediul în localitatea Ceanu Mare, str.Principală, nr.101/C, în urma adoptării HCL nr.30/20.07.2016 privind rectificarea bugetului local, pe Sem.II din anul 2016, este interesată de achiziția de produse petroliere și combustibili: - motorină, benzină, ulei de motor, ulei de transmisie, ulei hidraulic, vaselină pentru rulmenți, petrol lampant, în modalitatea de furnizare existen- tă la furnizor, fie pe bonurile valorice, fie cu livrare în vrac, după negociere, și contractarea unei cantități, în valoarea estimată de 70.000 lei.

Se dorește ofertarea din partea furnizorilor, cu condiția de a se afla la cea mai apropiată distanță de comuna Ceanu Mare, județul Cluj, fiind o societate comercială autorizată, în vânzarea de produse petroliere, care să nu fie sancționată cu excluderea din procedurile de achiziții publice.

În acest sens se vor depune pe lângă formularele de ofertă, sau Catalogul de Produse, și următoarele acte: 

- Autorizația de funcționare, cu Avizele PSI și ANRE, 

- Certificatele fiscale de la finanțe și primărie, 

- Declarație pe proprie răspundere asupra participării la procedura de achiziții

Ofertele se vor depune/expedia, la adresa Primăriei Ceanu Mare, str.Principală, nr.101/C, sau pe faxul 0264-327101, ori e-mailul Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., până la data de 02 August 2016 orele 10, 00 urmând ca acestea să fie deschise și evaluate la ora 11:00 de către Dep.Intern de Achiziții al primăriei. Criteriul de atribuire este “prețul cel mai bun” conform art.113 din Legea nr.98/2016

Persoana de contact, este d-l cs.jr.Pintilie Clement, responsabilul Dep.Intern de Achiziții, având tel.nr.0735-853204 sau e-mailul: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Prezenta achiziție directă se derulează prin www.e-licitatie.ro/Publicitate-Anunțuri, unde ofertanții trebuie sa fie înscriși, pentru a putea să încheie contractul de furnizare, a produselor petroliere licitate.

Primar, ing. Moldovan Ana-Liliana

 

Read more...

Ceanu Mare: Solicitare servicii de întreţinere şi reparaţie - 26 iulie 2016

Comuna Ceanu Mare, nr. 101 C, tel.0264-327101, fax 0264-367715

Nr. 7067 din: 26.07.2016 

SOLICITARE DE OFERTE

Primăria Ceanu Mare,cu sediul în localitatea Ceanu Mare,nr.101/C,județul Cluj,avînd CUI/CIF nr.5227935 este interesată de achiziția unor servicii de întreținere și reparație,pentru autoturismul Dacia - PAPUK a Primăriei Ceanu Mare.Reparațiile vor fi executate de societăți autorizate ,pentru astfel lucrări asupra autovehicolelor înscrise în circulație pe drumurile publice.

Ofertele se trimit la Primăria Ceanu Mare,pe adresa primăriei,sau prin fax 0264-327101 sau 0264-367715 ori pe e-mailul Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., până pe data de 02.08.2016 orele 15,00 . Criteriul de adjudecare fiind,,prețul cel mai bun,, potrivit Legii 98/2016.

 

Documentele însoțitoare ale ofertei vor fi :

Autorizație de funcționare în domeniu, Certificat fiscal de la finanțe și primărie,Declarație pe proprie răspundere, că nu sunt excluși de la procedurile de achiziție,conform Legii nr 98/2016

Persoana de contact,cs.jr.Pintilie Clement,responsabil Dep Int de Achiz Publice, cu telefonul 0735-853204 sau e-mail : Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

Beneficiar,

COMUNA CEANU MARE

 

Primar

Moldovan Ana-Liliana

 

Read more...

Ceanu Mare: Solicitare de oferte de proiectare - 25 iulie 2016

Comuna Ceanu Mare, nr. 101 C, tel.0264-327101, fax 0264-367715

Nr. 7021 din: 25.07.2016 

SOLICITARE DE OFERTE

Primăria Ceanu Mare,cu sediul în localitatea Ceanu Mare,nr.101/C,județul Cluj,avînd CUI/CIF nr.5227935 este interesată de achiziția unor servicii de proiectare,pentru întocmirea unui Proiect Tehnic de protejare a conductei de gaz,la o subtraversare a drumului public,din satul Bolduț, unde se vor efectua lucrări de reabilitare și asfaltare a drumului comunal.

Proiectul tehnic și lucrările de execuție aferente,vor fi executate de societăți autorizate de către ANRE,pentru lucrări asupra conductelor de înaltă presiune.

Ofertele se trimit la Primăria Ceanu Mare,pe adresa primăriei,sau prin fax 0264-327101 sau 0264-367715 ori pe Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., până pe data de 02.08.2016 orele 15,00 .

Documentele însoțitoare ale ofertei vor fi :

Autorizație de funcționare în domeniu,și din partea ANRE, Certificat fiscal de la finanțe și primărie,Declarație pe proprie răspundere, că nu sunteți excluși de la procedurile de achiziție,conform Legii nr 98/2016

Persoana de contact,cs.jr.Pintilie Clement,responsabil Dep Int de Achiz Publice, cu telefonul 0735-853204 sau e-mail :Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

Beneficiar,

COMUNA CEANU MARE

 

Primar

Moldovan Ana-Liliana

Read more...

Primăria Viișoara angajează muncitor calificat - concursul va avea loc în 24-25 august 2016

Primaria comunei Viisoara, judetul Cluj, organizeaza concurs pentru ocuparea postului  de  MUNCITOR (calificat) , gr.I  (compartiment administrativ), pe o perioada   nedeterminata. 

Conditii de participare:

- studii profesionale (diploma)

- calificare profesionala in unul din domeniile : instalatii/mecanic/electric

- experienta minim 5 ani.

- Competente de: instalator, mecanic, electrician.

Cerinte specifice postului:

-  sa manifeste grija deosebita in manuirea si utilizarea materialelor  si echipmentelor pe care le are in primire.

- pastrarea, utilizarea si intretinerea bunurilor primite.

- abilitati de lucru in echipa.

Proba scrisa a concursului  va avea loc in ziua de 24.08.2016  intre orele 11,00 – 12,00.

Interviul  in data de 24.08.2016 ora 13,00

Proba practica a concursului va avea loc in ziua de 25.10.2015 ora 12,00.

Dosarele de inscriere se pot depune  in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului respectiv pana la data de 4.08.2016  ora 10,00 la sediul primariei comunei Viisoara, localitatea Visoara nr. 589, tel. 0264327601.

Dosarul de concurs va contine urmatoarele documente:

- cerere de inscriere la concurs.

- Copia actului de identitate

- Copia documentelor care atesta nivelul studiilor.

- Cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza.

- Adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare.

- Curriculum vitae.

- Carnet de munca sau adeverinta vechime.

BIBLIOGRAFIE

        Legea nr. 215/2001, privind administratia publica locala republicata.

        Legea nr. 53/2003 Codul Muncii ,republicat.

Relatii suplimentare se pot obtine de la sediul primariei la tel. 0264327601, doamna Blaj Gheorghina – secretar.

                       PRIMAR                SECRETAR

     ROMAN IOAN                           BLAJ  GHEORGHINA

 

Read more...

Primăria Viișoara angajează șofer - concursul va avea loc în 24-25 august 2016

 

Primaria comunei Viisoara, judetul Cluj, organizeaza concurs pentru ocuparea postului  de  SOFER, gr.I  (compartiment administrativ), pe o perioada nedeterminata. 

Conditii de participare:

- studii profesionale (diploma)

- calificare : atestat transport persoane

- experienta minim 5 ani.

- Sofer profesionist

- carnet conducere pentru  categoriile : B,C,E,D 

Cerinte specifice postului:

- transporta elevii, executa transporturi cu autobasculanta din dotarea institutiei.

- intretine si exploateaza corespunzator autovehiculele din dotarea   primariei. 

- Abilitati de lucru in echipa.

Proba scrisa a concursului  va avea loc in ziua de 24.08.2016  intre orele 11,00 – 12,00.

Interviul  in data de 24.08.2016  ora 13,00

Proba practica a concursului va avea loc in ziua de 25.08.2016 ora 12,00.

Dosarele de inscriere se pot depune  in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului respectiv pana la data de 4.08. 2016  ora 10,00 la sediul primariei comunei Viisoara, localitatea Visoara nr. 589, tel. 0264327601.

Dosarul de concurs va contine urmatoarele documente:

- cerere de inscriere la concurs.

- Copia actului de identitate

- Copia documentelor care atesta nivelul studiilor.

- Atestat transport persoane

- Cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza.

- Adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare.

- Curriculum vitae.

BIBLIOGRAFIE

        Legea nr. 215/2001, privind administratia publica locala republicata.

        Legea nr. 53/2003 Codul Muncii ,republicat.

Relatii suplimentare se pot obtine de la sediul primariei la tel. 0264327601, doamna Blaj Gheorghina – secretar.

  

                      PRIMAR                            SECRETAR

     ROMAN IOAN                                       BLAJ  GHEORGHINA

 

Read more...

Anunț în vederea operatorilor care vor să participe la Zilele Municipiului Câmpia Turzii

Având în vedere faptul că Primăria municipiului Câmpia Turzii organizează  în fiecare an evenimentul „Zilele Municipiului Câmpia Turzii”, aducem la cunoştinţa operatorilor economici care doresc să participe în acest an la eveniment, următoarele:

 

1.Perioada desfăşurării: 19.08-21.08.2016

2.Numărul de locuri disponibile:

- pentru alimentaţie publică - 8 locuri de 150 mp/ loc x 6 lei/mp/ zi x 3 zile= 2.700 lei;

- pentru parcuri de distracţii - 7 locuri - suprafaţa necesară x 1 leu/mp/zi x 3 zile;

- pentru comercializare de produse altele decât cele de alimentaţie publică- 100 locuri de 9 mp x 5 lei/mp/ zi x  3 zile= 135 lei.

Taxele sunt prevăzute în H.C.L. 17/ 2016.

3.Numărul de locuri este limitat şi se acordă în ordinea depunerii documentaţiei complete pentru obţinerea acordului de funcţionare, după data publicării anunţului.

4.Condiţiile de obţinere a locurilor:

- se înregistrează cererea la registratură;

- se depune documentaţia pt. obţinerea acordului pentru comerţul ambulant la Poliţia Locală -cam. 39, care trebuie să conţină următoarele documente ( original + copie):

- certificatul de înregistrare; 

- certificatul constatator pentru comerţ cu amănuntul prin standuri, chioşcuri şi pieţe; 

- document de înregistrare sanitar-veterinară, pentru alimentaţie publică/ kurtos;

- chitanţa de achitare a locului la Serviciul Impozite şi taxe locale din str.Laminoriştilor nr. 21; 

- dovada achitării taxei de salubritate la Compania de salubritate din Piaţa Unirii.

5.Accesul operatorilor economici în zona evenimentului se va face printr-un singur punct- pe lângă sediul Companiei de salubritate, situat în Piaţa Unirii, doar  pe baza „Acordului de comerţ ambulant”.

6.Termenul limită pentru obţinerea acordurilor  pentru alimentaţie publică şi parc de distracţii este de 16.08.2016 , iar pentru ceilalţi comercianţi termenul este de 18.08.2016, pentru a se evita aglomerarea în ziua sosirii.

7.Accesul pentru aprovizionare al operatorilor economici se va face între orele: 08.00-12.00.

8.Accesul în zonă se va face pe lângă Compania de Salubritate, iar ieşirea pe partea Clubului Copiilor, în sens unic.

Pentru informaţii suplimentare  în legătură cu cele prezentate  mai sus, vă rugăm să vă  adresaţi la nr. de telefon: 0732142450, 0730619873. 

Subcomisia de repartizare a locurilor pentru agenţi economici,

Preşedinte: Alexandru Cozmin ROTAR

Read more...
Subscribe to this RSS feed

Sectiuni

Adrese utile

Recomandari

Follow Us

×

Sign up to keep in touch!

Be the first to hear about special offers and exclusive deals from TechNews and our partners.

Check out our Privacy Policy & Terms of use
You can unsubscribe from email list at any time